Kwartierstaat Co Hettinga.

1 Jacobus Germanus (Co) Hettinga, personeelschef, is geboren op dinsdag 17 mei 1921 te Gaanderen-Doetinchem.
Hij trouwt op vrijdag 30 maart 1951 te Doetinchem, trouwt (kerk) op dinsdag 17 april 1951 te Gaanderen (rk) op 29-jarige leeftijd met de 28-jarige Maria Francisca Margaretha (Iet) Huitink, dochter van Theodorus Johannes (Theo) Huitink en Anna Elisabeth Maria de Wit. Maria Francisca Margaretha (Iet) is geboren op zondag 4 juni 1922 te Gaanderen-Doetinchem, is overleden op donderdag 31 januari 2002 te Gaanderen-Doetinchem, Zij werd 79 jaar.

2 Gerben Jacobus Hettinga, onderwijzer buitengewoon onderwijs, wonende te Doetinchem, is geboren op woensdag 15 april 1896 te Balk (Gaas), is overleden op maandag 31 juli 1978 te Doetinchem, is gecremeerd te Dieren. Hij werd 82 jaar.
Hij trouwt op vrijdag 30 juli 1920 te Winterswijk, trouwt (kerk) op woensdag 4 augustus 1920 te Winterswijk op 24-jarige leeftijd met de 27-jarige
3 Geertruida Hendrika (Truus) van Doorn is geboren op woensdag 1 februari 1893 te Winterswijk, is overleden op dinsdag 27 april 1976 te Doetinchem, is gecremeerd te Arnhem. Zij werd 83 jaar.

4 Jacobus Gerbens (Jacob) Hettinga, koperslager en fabrikant, wonende te Balk, is geboren op dinsdag 8 mei 1866 te Balk (Gaas), is overleden op vrijdag 6 november 1931 te Balk (Gaas), is begraven te Balk (rk). Hij werd 65 jaar.
Hij trouwt op zaterdag 15 juli 1893 te Gaasterland op 27-jarige leeftijd met de 28-jarige
5 Durkje Johannes Konst, winkeliersche, is geboren op zaterdag 1 juli 1865 te Mirns-Bakhuizen (Gaas), is overleden op donderdag 13 december 1951 te Balk (Gaas), is begraven te Balk (rk). Zij werd 86 jaar.

6 Everhardus van Doorn, spoorbeambte, pensionhouder en koetsier, is geboren op zondag 6 april 1845 te Zutphen, is overleden op zondag 17 juli 1921 te Winterswijk. Hij werd 76 jaar.
Hij trouwt op woensdag 8 mei 1878 te Zutphen op 33-jarige leeftijd met de 25-jarige
7 Johanna Hendrika te Molder is geboren op donderdag 24 februari 1853 te Borculo, is overleden op maandag 17 oktober 1932 te Winterswijk. Zij werd 79 jaar.

8 Gerben Jacobs Hettinga, koperslager, wonende te Balk, is geboren op zondag 27 augustus 1837 te Makkum (Won), is overleden op zaterdag 5 april 1919 te Balk (Gaas), is begraven te Balk (rk). Hij werd 81 jaar.
Hij trouwt op donderdag 10 november 1898 te Gaasterland op 61-jarige leeftijd (2) met de 53-jarige Andriesje Beerends Lampe, dochter van Beerend Hendrik Lampe en Rinske Berends Vroklage. Andriesje Beerends is geboren op vrijdag 10 januari 1845 te Nijtrijne (Westw), is overleden op maandag 16 juli 1928 te Balk (Gaas). Zij werd 83 jaar.
Zij was eerder gehuwd (1) op zondag 17 mei 1874 te Lemsterland met Theodor Heinrich Kemme, zoon van Joseph Kemme en Marie Elisabeth Göhmann. Theodor Heinrich is geboren op donderdag 18 juli 1839 te Plaggenschale, is overleden op zondag 12 april 1896 te Lemmer (Lem). Hij werd 56 jaar.
Hij trouwt op zondag 29 september 1861 te Gaasterland op 24-jarige leeftijd (1) met de 32-jarige
9 Akke Folkerts Wagenaar, koperslagersche, wonende te Workum, is geboren op zondag 30 augustus 1829 te Workum, is overleden op vrijdag 11 januari 1895 te Balk (Gaas), is begraven te St.Nicolaasga (rk). Zij werd 65 jaar.
Zij trouwt op woensdag 9 mei 1849 te Workum op 19-jarige leeftijd (1) met de 26-jarige Hielke Fokkes Brouwer, zoon van Fokke Sjoerds Brouwer en Tjaltje Alberts Brinksma. Hielke Fokkes, koperslager, wonende te Workum en te Balk, is geboren op maandag 17 juni 1822 te Workum, is overleden op zaterdag 11 februari 1860 te Balk (Gaas). Hij werd 37 jaar.

10 Johannes Andries Konst, timmerman, wonende te Mirns-Bakhuizen, is geboren op dinsdag 8 juni 1830 te Bakhuizen (Gaas), is overleden op woensdag 15 februari 1911 te Bakhuizen (Gaas), is begraven te Bakhuizen (rk). Hij werd 80 jaar.
Hij trouwt op woensdag 6 mei 1857 te Gaasterland op 26-jarige leeftijd met de 23-jarige
11 Gatske Annes Sikkes is geboren op maandag 13 januari 1834 te Mirns (Gaas), is overleden op dinsdag 25 januari 1876 te Mirns (Gaas). Zij werd 42 jaar.

12 Hendrikus van Doorn, klompenmaker, is geboren op donderdag 21 mei 1807 te Nijkerk, is overleden op maandag 26 januari 1891 te Putten. Hij werd 83 jaar.
Hij trouwt op woensdag 17 april 1844 te Hoogland Ut. op 36-jarige leeftijd met de 24-jarige
13 Lammerdina Maria Schrasser is geboren op zaterdag 9 oktober 1819 te Nijkerk, is overleden op dinsdag 23 oktober 1877 te Nijkerk. Zij werd 58 jaar.

14 Lambartus (te Molder) Boekelaar, timmerman, wonende te Borculo, is geboren op dinsdag 26 augustus 1817 te Borculo, is overleden op zaterdag 28 februari 1885 te Borculo. Hij werd 67 jaar.
Hij trouwt op zaterdag 20 mei 1848 te Borculo op 30-jarige leeftijd met de 23-jarige
15 Johanna Maria Doeven is geboren op dinsdag 8 maart 1825 te Eibergen, is overleden op dinsdag 5 april 1904 te Borculo. Zij werd 79 jaar.

16 Jacob Gerbens Hettinga, schipper en boerenarbeider, wonende te Almenum en te Makkum, is geboren te Ypecolsga, is gedoopt op maandag 16 september 1811 te Woudsend (rk) (doopgetuige was Sikke Reins Hettinga), is overleden op vrijdag 6 juli 1866 te Harlingen. Hij werd 54 jaar.
Hij trouwt op zaterdag 15 juli 1854 te Wonseradeel op 42-jarige leeftijd (2) met de 29-jarige Mietje Mathijs Pieters, dochter van Mathijs Mathijs Pieters en Lieuwkjen Lieuwes Bijlsma. Mietje Mathijs is geboren op donderdag 24 maart 1825 te Makkum (Won), is overleden op zaterdag 22 april 1905 te Harlingen. Zij werd 80 jaar.
Zij was later gehuwd (2) op zaterdag 15 juni 1867 te Barradeel met Klaas Andries Tamboer, zoon van Andries Baukes Tamboer en Grietje Pieters Visser. Klaas Andries is geboren op donderdag 7 juni 1804 te Oosterbierum (Bar), is gedoopt op zondag 15 juli 1804 te Oosterbierum (herv), is overleden op donderdag 18 maart 1880 te Harlingen. Hij werd 75 jaar.
Hij trouwt op zaterdag 6 augustus 1836 te Wonseradeel op 24-jarige leeftijd (1) met de 26-jarige
17 Aukje Siebolts de Wilde is geboren te Makkum, is gedoopt op donderdag 28 december 1809 te Makkum (rk) (doopgetuige was Hauk Jilderts Jilderts), is overleden op dinsdag 28 juni 1853 te Makkum (Won). Zij werd 43 jaar.

18 Folkert Pieters Wagenaar, timmermansknecht, wonende te Workum, is geboren te Workum, is gedoopt op woensdag 10 december 1783 te Workum (rk) (doopgetuige was Andries Folkerts), is overleden op zondag 14 januari 1838 te Workum. Hij werd 54 jaar.
Hij trouwt op woensdag 25 augustus 1813 te Workum op 29-jarige leeftijd met de 25-jarige
19 Grietje Hommes de Jong is geboren te Workum, is gedoopt op zaterdag 8 maart 1788 te Workum (rk) (doopgetuige was Maryke Eelkes), is overleden op woensdag 23 september 1857 te Workum. Zij werd 69 jaar.

20 Andries Johannes Konst, kledermaker, is geboren op donderdag 20 augustus 1795 te Enkhuizen, is overleden op zaterdag 20 mei 1848 te Mirns (Gaas). Hij werd 52 jaar.
Hij trouwt op dinsdag 16 augustus 1825 te Gaasterland op 29-jarige leeftijd met de 17-jarige
21 Aat Jans van der Zee is geboren op zaterdag 23 april 1808 te Hemelum, is overleden op donderdag 15 mei 1873 te Bakhuizen (Gaas). Zij werd 65 jaar.

22 Anne Hendriks Sikkes, werkman, is gedoopt op zondag 9 januari 1791 te St.Nicolaasga (rk) (doopgetuige was Hermen Aukes), is overleden op zondag 23 december 1860 te Gaasterland. Hij werd 69 jaar.
Hij trouwt op woensdag 15 mei 1816 te Gaasterland op 25-jarige leeftijd met de 22-jarige
23 Durkje Bouwes Jongstra is geboren te Oudemirdum, is gedoopt op dinsdag 28 januari 1794 te Bakhuizen (rk), is overleden op dinsdag 28 november 1854 te Mirns (Gaas). Zij werd 60 jaar.

24 Everardus (Evert) van Doorn is gedoopt rond 1768 te Hoogland, is overleden op dinsdag 1 maart 1831 te Nijkerk. Hij werd ongeveer 63 jaar.
Hij trouwt op zondag 7 september 1800 op ongeveer 32-jarige leeftijd met de ongeveer 38-jarige
25 Geertruidis Izaak (Geertruij) van Wijk is gedoopt rond 1762 te Hoogland, is overleden op zondag 7 januari 1827 te Nijkerk. Zij werd ongeveer 65 jaar.
Zij was eerder gehuwd (1) met Hendrik Schoonderbeek.

26 Gerardus Schrasser, tabaksplanter en tapper, wonende te Nijkerk en te Hoogland Ut., is geboren op woensdag 27 december 1786 te Nijkerk, is overleden op zaterdag 15 oktober 1870 te Nijkerk. Hij werd 83 jaar.
Hij trouwt op zondag 12 augustus 1810 te Nijkerk op 23-jarige leeftijd met de 24-jarige
27 Engelbertha (Lambertha) van Huijk is gedoopt op zondag 6 november 1785 te Nijkerk, is overleden op woensdag 27 april 1859 te Hoogland Ut.. Zij werd 73 jaar.

28 Hermanus (te Molder) Boekelaar is geboren op dinsdag 4 augustus 1778 te Lichtenvoorde, is overleden op zondag 5 september 1830 te Borculo. Hij werd 52 jaar.
Hij trouwt op dinsdag 19 juli 1814 te Borculo op 35-jarige leeftijd met de 27-jarige
29 Hendrika Nibbelink is geboren op zondag 31 december 1786 te Wehl, is overleden op vrijdag 15 januari 1858 te Borculo. Zij werd 71 jaar.

30 Hermannus (Sive Doeven) Kurhuis, landman en boer, is geboren op donderdag 28 maart 1782 te Eibergen, is overleden op woensdag 1 april 1857. Hij werd 75 jaar.
Hij trouwt op zaterdag 18 november 1815 te Eibergen op 33-jarige leeftijd met de 34-jarige
31 Joanna Kettering, boerin, is geboren op zaterdag 29 september 1781 te Eibergen, is overleden op maandag 9 december 1850. Zij werd 69 jaar.

Generatie VI (oudouders)

32 Gerben Reins Hettinga, veehouder, wonende te Ypecolsga en te Boornzwaag, is geboren te Ypecolsga (Wym), is gedoopt op zondag 8 november 1767 te Woudsend (rk) (doopgetuige was Gauke Jacobs), is overleden op maandag 7 juli 1834 te Idzega (Wym), is begraven te Woudsend. Hij werd 66 jaar.
Hij trouwt op zondag 4 mei 1794 te Langweer (herv), trouwt (kerk) op maandag 5 mei 1794 te St.Nicolaasga (rk) op 26-jarige leeftijd met de 19-jarige
33 Sytske Johannes Zwaga is geboren te Boornzwaag (Don), is gedoopt op donderdag 1 december 1774 te Op de Heide-St.Nicolaasga (rk) (doopgetuige was Griet Pieters), is overleden op woensdag 23 januari 1828 te Boornzwaag (Don). Zij werd 53 jaar.

34 Siebolt Lieuwes de Wilde, winkelier, wonende te Makkum, is geboren op zaterdag 2 oktober 1773 te Stavoren, is overleden op zaterdag 25 maart 1848 te Makkum (Won). Hij werd 74 jaar.
Hij trouwt op zondag 20 september 1807 te Gerecht Workum, trouwt (kerk) op zondag 20 september 1807 te Workum (rk) op 33-jarige leeftijd met de 34-jarige
35 Eelkje Haukes Jilderts is geboren te Hindeloopen, is gedoopt op zondag 15 november 1772 te Bakhuizen (rk).

36 Pieter Johannes Wagenaar, mr.timmerman, wonende te Workum, is geboren in 1753 te Workum, is overleden in 1805 te Sandfirden. Hij werd 52 jaar.
Hij trouwt op woensdag 15 mei 1776 te Workum op 23-jarige leeftijd met
37 Maaike Folkerts is overleden op vrijdag 3 oktober 1788 te Workum.

38 Homme Eelkes de Jong, landbouwer, wonende te 't Heidenschap-Workum, is gedoopt op woensdag 25 juni 1755 te Workum (rk), is overleden op vrijdag 9 juni 1809 te Workum. Hij werd 53 jaar.
Hij trouwt op dinsdag 22 juni 1784 te Workum op 28-jarige leeftijd met de 30-jarige
39 Akke Ruurds Huitema is geboren te Hieslum, is gedoopt op maandag 27 augustus 1753 te Blauwhuis (rk) (doopgetuige was Attien Kerst), is overleden op maandag 11 januari 1819 te Workum. Zij werd 65 jaar.

40 Johannes Andreas (Jan) Konst, mr.kleermaker, wonende te Balk, is geboren te Delden, is gedoopt op donderdag 4 mei 1769 te Delden (herv), is overleden op donderdag 19 oktober 1826 te Balk (Gaas). Hij werd 57 jaar.
Hij trouwt op zondag 1 oktober 1826 te Gaasterland op 57-jarige leeftijd (2) met de 31-jarige Johanneske Aukes Koldewayer, dochter van Auke Pieters Coldewaayer en Catharina (Trijntje) Lammerts. Johanneske Aukes is geboren te Nijemirdum, is gedoopt op vrijdag 31 juli 1795 te Balk (rk), is overleden op maandag 12 maart 1832 te Gaasterland. Zij werd 36 jaar.
Hij trouwt op zondag 11 augustus 1793 te Enkhuizen op 24-jarige leeftijd (1) met de 23-jarige
41 Trijntje Tjallings de Boer is geboren op donderdag 22 februari 1770 te Stavoren, is overleden op dinsdag 13 februari 1821 te Balk (Gaas). Zij werd 50 jaar.

42 Jan Ulkes van der Zee is geboren in 1767, is overleden op dinsdag 28 februari 1832 te Bakhuizen (Gaas). Hij werd 65 jaar.
Hij trouwt op zondag 19 april 1801 te Hemelum (Hon) op 34-jarige leeftijd met de 24-jarige
43 Fokje Sybrens van de Heide is geboren in 1777, is overleden op zondag 19 februari 1860 te Bakhuizen (Gaas). Zij werd 83 jaar.

44 Hendrik Arends Sikkens, wever, wonende te Idskenhuizen, is geboren rond 1752 te Münster Dld, is overleden op dinsdag 10 november 1835 te Idskenhuizen (Don). Hij werd ongeveer 83 jaar.
Hij trouwt op vrijdag 20 november 1778 te Gerecht Tjerkgaast (huwelijksgetuige waren Wiebe Wierds en Ynske Siebes), trouwt (kerk) op zaterdag 21 november 1778 te St.Nicolaasga (rk) op ongeveer 26-jarige leeftijd met de 23-jarige
45 Martentje Piers is geboren te Follega, is gedoopt op zaterdag 22 maart 1755 te Lemmer (rk) (doopgetuige was Gritje Helkes), is overleden op donderdag 19 augustus 1813 te Idskenhuizen (Don). Zij werd 58 jaar.

46 Bouwe Jans Jongstra, arbeider, is overleden op maandag 15 juni 1807 te Bakhuizen.
Hij trouwt op maandag 10 november 1788 te Bakhuizen met de 35-jarige
47 Marijke Kornelis is geboren op maandag 23 april 1753 te Nijemirdum, is overleden op vrijdag 12 november 1819 te Mirns-Bakhuizen (Gaas). Zij werd 66 jaar.

52 Cornelis Schrasser, daghuurder, is geboren rond 1754 te Nijkerk, is overleden op donderdag 11 juli 1816 te Nijkerk. Hij werd ongeveer 62 jaar.
Hij was gehuwd met
53 Lamberdina de (ter) Seevers is gedoopt rond 1749 te Groenlo, is overleden op donderdag 5 maart 1829 te Nijkerk. Zij werd ongeveer 80 jaar.

54 Eldert Hijmens van Huijk, tabaksplanter, is gedoopt op zaterdag 18 september 1751 te Nijkerk (rk), is overleden op dinsdag 3 december 1816 te Nijkerk. Hij werd 65 jaar.
Hij trouwt op maandag 3 mei 1784 te Nijkerk op 32-jarige leeftijd met de 28-jarige
55 Geertrudis Lambertsen is gedoopt op zondag 10 augustus 1755 te Nijkerk (rk), is overleden op maandag 17 mei 1824 te Nijkerk. Zij werd 68 jaar.

60 Joann Kurhuis Sive Doeven, landbouwer.
61 Maria te Reete.

62 Cornelius Kettering, landbouwer.
63 Joanna te Braack.